Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home
3. Pojmenování (název) životní situace
Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home
4. Základní informace k životní situaci
Výpis bodového hodnocení řidiče umožňuje občanům zjistit stav jejich bodového hodnocení.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žádost o vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home může podat pouze držitel datové schránky fyzické osoby (nepodnikající).
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby; postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Řešení životní situace se zahajuje vyplněním jednoduchého formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
8. Na které instituci životní situaci řešit
V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy - žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Identifikace žadatele proběhne na základě zadání přihlašovacích údajů k datové schránce; povinnou náležitostí žádosti je číslo řidičského průkazu.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář "Výpis bodového hodnocení řidiče" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti Centrálního registru řidičů.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Není možné podat opravný prostředek.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
28. Popis byl naposledy aktualizován
23.02.2016
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.